Dag 4 in Slowakije - Reisverslag uit Brezno, Slowaakse Republiek van Kim Rixtel - WaarBenJij.nu Dag 4 in Slowakije - Reisverslag uit Brezno, Slowaakse Republiek van Kim Rixtel - WaarBenJij.nu

Dag 4 in Slowakije

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Augustus 2016 | Slowaakse Republiek, Brezno

Vandaag zijn we de dag begonnen met het voorbereiden van een brunch voor 81 campinggasten. Veel campinggasten hebben meegeholpen met het opzetten en voorbereiden.

Daarna zijn Jordi en ik samen de bergen ingegaan met de suzuki, waar hij me op die motor ging leren rijden. In het begin vond ik het niks, die heuvel op en die feeling weer een beetje krijgen. Maar daarna ging Jordi achterop zitten en reed ik uiteindelijk een best steile heuvel op. Goed gereden, vond Jordi.

Vanavond gaan we samen koken. Hieronder nog wat leuke foto's. Erg romantisch, moet ik wel zeggen. *Grinnik*

  • 07 Augustus 2016 - 18:56

    Fskjks :

    Wat leuk, nu kan ik je bijzondere reis op de voet volgen, Super.
    En wat een ROMANTISCHE foto's.

    Groetjes Mama.

  • 07 Augustus 2016 - 18:58

    Fskjks :

    ziet er erg gezellig uit ,wel goed uitkijken met dat motorrijden. toch wel een helm op.nog veel plezier en ik hou waarbenjij.nu in de gaten .y love you .your DADDY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 07 Aug. 2016
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6808

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2016 - 10 September 2016

Slowakije met Jordi

Landen bezocht: